PALEO toitumiskava ja retseptid 1700 kcal – nädalamenüü

9.99

Paleo toitumise läbivaks ideeks on toituda ainult looduses leiduvatest toiduainetest. Sellest ka levinud väljend “koopainimese dieet”. Tegemist on elusviisi muutva lähenemisega, millest soovitame põhjalikumalt lugeda ja teemaga tutvuda*. Paleo toitumiskava pakub madala glükeemilise tasemega menüüd, on rohke oomega-3 rasvhapete ja valkude sisaldusega, mis suurendab eluks vajalike vitamiinide ja toitainete tarbimist.

Läbimõeldud paleo toitumine võib olla osa tervist tagavast mitmekülgsest toitumisest. Head avastamist ja maitseelamusi!

Menüüst leiad:

  • Puuviljad
  • Juurviljad
  • Liha, kala, muna
  • Meresaadused
  • Pähklikd ja seemned

Toitainete osakaal:

  • Süsivesikud 20–30%
  • Rasvad 50–65%
  • Valgud 10-20%

Kirjeldus

paleo Mida täpselt saad?

  • Kohe valmis toitumiskava
  • 35 lihtsat ja tervislikku retsepti
  • Ei pea toitu kaaluma ja kaloreid lugema
  • Kava kasutamise meelespea
  • Toitumisnõustajate poolt kontrollitud menüü
  • Edulugudel põhinev lähenemine
  • Pole peidetud suhkrut ega töödeldud toite!
 

Kuidas kava kasutada?

Kavast leiad 7 päeva jagu retsepte ja esimese sammuna proovi menüüd järgida 21 päeva ehk 3 nädalat. Selle ajaga saad aimu, mis toidukorrad kindlasti sobivad ja mida tahaks muuta. 

Kõige kergem algus

Käesolevast kavast leiad mitmekesise toiduvaliku ja ideid, mida oma praeguses menüüs muuta. Parima tulemuse saavutamiseks soovitavad toitumisnõustajad järgida põhimõtet “Üks samm korraga”. Vali välja need retseptid, mis tunduvad jõukohased ja muuda ühte toidukorda korraga. Näiteks alusta esimesel nädalal hommikusöögi muutmisest. Järgmisel nädalal võta ette vahepala muutmine ja liigu edu elamuselt edasi tervislike harjumuste poole. Tulemused ootavad Sind! paleo toitumiskava 1700kcal
Tervislik toitumine ei tähenda loobumist sellest, mis Sulle maitseb. Tervislik toitumine tähendab lihtsustatult, et sa ei söö rohkem ega vähem, kui su organism vajab ning sa sööd tasakaalustatult – organism saab toidust vajalikud valgud, süsivesikud, rasvad, kiudained, vitamiinid, fütotoitained jne. Ükski toit ei ole tervislik või ebatervislik, kasulik või kahjulik, vaid kõik sõltub söödavatest kogustest ja söömise sagedusest. – toitumine.ee
* Paleost lähemalt: Küsimuste korral, kirjuta meile ja leiame koos vastused!