TOITUMISKAVA ja retseptid 1500 kcal – nädalamenüü

9.99

Klassikaline toitumiskava põhineb Eesti Tervise Arengu Instituudi poolt antud tervisliku toitumise soovitustele sisaldades kõiki peamisi toidugruppe ja lähtudes klassikalisest toidupüramiidist.

Menüüst leiad:

  • Kala, liha, muna
  • Piimatooted
  • Täisteratooted
  • Puuviljad
  • Aedviljad

Toitainete osakaal:

  • Süsivesikud 40–60%
  • Rasvad 25–35%
  • Valgud 10-20%

Kirjeldus

tervislik_toit_klassikaline Mida täpselt saad?

  • Kohe valmis toitumiskava
  • 35 lihtsat ja tervislikku retsepti
  • Ei pea toitu kaaluma ja kaloreid lugema
  • Kava kasutamise meelespea
  • Toitumisnõustajate poolt kontrollitud menüü
  • Edulugudel põhinev lähenemine
 

Kuidas kava kasutada?

Kavast leiad 7 päeva jagu retsepte ja esimese sammuna proovi menüüd järgida 21 päeva ehk 3 nädalat. Selle ajaga saad aimu, mis toidukorrad kindlasti sobivad ja mida tahaks muuta. 

Kõige kergem algus

Käesolevast kavast leiad mitmekesise toiduvaliku ja ideid, mida oma praeguses menüüs muuta. Parima tulemuse saavutamiseks soovitavad toitumisnõustajad järgida põhimõtet “Üks samm korraga”. Vali välja need retseptid, mis tunduvad jõukohased ja muuda ühte toidukorda korraga. Näiteks alusta esimesel nädalal hommikusöögi muutmisest. Järgmisel nädalal võta ette vahepala muutmine ja liigu edu elamuselt edasi tervislike harjumuste poole. Tulemused ootavad Sind!
1500kcal_naidis_toitumiskava

1500 kcal näidispäev


Tervislik toitumine ei tähenda loobumist sellest, mis Sulle maitseb. Tervislik toitumine tähendab lihtsustatult, et sa ei söö rohkem ega vähem, kui su organism vajab ning sa sööd tasakaalustatult – organism saab toidust vajalikud valgud, süsivesikud, rasvad, kiudained, vitamiinid, fütotoitained jne. Ükski toit ei ole tervislik või ebatervislik, kasulik või kahjulik, vaid kõik sõltub söödavatest kogustest ja söömise sagedusest. – toitumine.ee
Küsimuste korral, kirjuta meile ja leiame koos vastused!